16 Disember 2011

bestnya malam ni dapat keluar makan ke luar

 
 
heh korang best dapat makan kat luar tadi bosan asyik makan kat rumah.walaupun hidung tersumbat tetap gak g makan kat luar.memang tekseksa la dah la hidung duk berair,bila la nak elok ni penat dah.angin dah la kuat kat luar sejuk giler tu yang best.kitaorg makan2 lepas makan terus balik rumah.memang best la.sampai umah jer dah panas dah x best.huhu ni hidung tersumbat la adoyai suara pun dah jadi sengau dah isk benci la.bila la nak sihat ni

Tiada ulasan :

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.