14 Disember 2011

apa dah jadi ngan aq


heh korang nak tahu x,sebenarnya aq x tahu apa yg dah jd ngan aq skrg n aq dah x pandai nak pakai tudung bawal mesti x jd la senget la mcm2.jd apa yg harus aq pakai x kan nak pakai selendang tiap2 hari.klu g jalan2 tu x pa la.tudung sarung sesuai ke ngan aq,klu tudung yang kena pakai ngan anak tudung tu x cantik la x sesuai ngan aq.ye la dah la muka bulat bila pakai lg la bulat..adoyai tudung apa nak pakai ni.tudung bawal bila kena angin lembik.selagi boleh pakai aq pakai,dan aq x kan x pakai tudung bila keluar.tu kan aurat seorang perempuan.


k la sampai sini jer bye



                                                      

2 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

k kn byk duit...
so gi jela bli tdung mcm2222
then ko cube pastu ko suruh org len vote yg mne kene ngan ko kan senang...

nama aq nadeya berkata...

@Tanpa Nama ni siapa tolong pastikan anda masukkan nama untuk komen.okthank

Copyright © Segala yang terkandung didalam ini milik AizaitulNadia 2011-2015. Segala copy dilarang sama sekali.Tindakan akan diambil dengan segera.